четверг, 5 мая 2016 г.

І етап реалізації. Огляд проектів.

  1. Одеська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №82, Київський район. Одеської міської ради Одеської області.
    Демченко Світлана Миколаївна, вчитель математики та інформатики.

"Вплив навколишнього середовища на ріст рослин.
Побудова графіків залежностей між величинами"


І етап. Що вже зроблено. Пошук інформації учнями.


  1. Діти об'єдналися в групи. Створили дошки Padlet - простір для сілкування та обговорення творчих груп учнів (Padlet - це зручний, легкий в роботі Web-сервіс для зберігання, організації та спільної роботи з різним контентом - файлами, документами та іншими матеріалами. Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки в Інтернет, замітки. Це може бути приватний проект стіни, стіна, яка модерується кількома учасниками, які будуть заповнювати віртуальну стіну інформацією або доступний для читання і редагування будь-яким користувачем майданчик для обміну інформацією):
  1. Провели роботи з замірів стіни; замірів освітлення  та спланували місце розміщення проекту.
  1. Визначили: місце розміщення проекту; розміри майбутньої конструкції; матеріали для роботи; рослини для посадки і досліджень.
  1. Представили: макет-схему розміщення проекту і малюнок майбутнього проекту в графічному редакторі.


  1. Знайшли: додаткову інформацію; фото конструкції; фото вазонів; фото рослин проекту для вдалого вирощування у приміщенні.


,
  1. Підготувалися до IІ етапу.


IІ етап. Впровадження проекту. Плани на майбутнє.


  1. “Вплив навколишнього середовища на ріст рослин. Побудова графіків залежностей між величинами” https://youtu.be/SH444V3w1J4
  2. Отримання кожним вчителем разом з наборами персональних схем до реалізації, які будуть підредаговані до бачення учнів, що створить першу ситуацію успіху (учні побачать, що їх проект прийняли і оцінили).
  3. Перше знайомство з наборами.
  4. Посадка рослин для проекту - з використанням датчиків (РОСЛИНИ_1) і без них ( РОСЛИНИ_2).
  5. Збір конструкцій для простеження сонячної радіації, тиску, температури, вологості, складу грунту, поливу рослин. Для цього потрібен стандартний набір Raspberry Pi 2, набір Arduino і датчики. Датчики передають інформацію через Arduino на комп'ютер або в хмару, графіки будуються програмою (РОСЛИНИ_1).
  6. Програмування всіх цих даних з дому на сервері, яким буде Raspberry Pi 2 (РОСЛИНИ_1).
  7. Відстеження і спостереження (РОСЛИНИ_1, РОСЛИНИ_2) за даними дистанційно ( РОСЛИНИ_1).
  8. Побудова графіків залежностей між величинами за отриманими даними за допомогою прямокутної системи координат (РОСЛИНИ_1, РОСЛИНИ_2), табличного процесора EXCEL (РОСЛИНИ_1, РОСЛИНИ_2) і за допомогою програми (РОСЛИНИ_1).
  9. Читання графіків. Отримання висновків за графіками.
  10. Формулювання висновків: доцільність використання наборів і датчиків в проекті для дослідження росту рослин (з використанням датчиків і без них - РОСЛИНИ_1, РОСЛИНИ_2); вплив навколишнього середовища на ріст рослин з використанням датчиків і без них (РОСЛИНИ_1, РОСЛИНИ_2).
  11. Складання планів на майбутнє.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

В комментариях прошу указать 3 достоинства, 2 замечания и задать один вопрос по содержанию сообщения. Спасибо!

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.