- Одеська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №82, Київський район. Одеської міської ради Одеської області.
Демченко Світлана Миколаївна, вчитель математики та інформатики.
"Вплив навколишнього середовища на ріст рослин.
Побудова графіків залежностей між величинами"
І етап. Що вже зроблено. Пошук інформації учнями.
- Діти об'єдналися в групи. Створили дошки Padlet - простір для сілкування та обговорення творчих груп учнів (Padlet - це зручний, легкий в роботі Web-сервіс для зберігання, організації та спільної роботи з різним контентом - файлами, документами та іншими матеріалами. Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки в Інтернет, замітки. Це може бути приватний проект стіни, стіна, яка модерується кількома учасниками, які будуть заповнювати віртуальну стіну інформацією або доступний для читання і редагування будь-яким користувачем майданчик для обміну інформацією):
- Провели роботи з замірів стіни; замірів освітлення та спланували місце розміщення проекту.
- Визначили: місце розміщення проекту; розміри майбутньої конструкції; матеріали для роботи; рослини для посадки і досліджень.
- Представили: макет-схему розміщення проекту і малюнок майбутнього проекту в графічному редакторі.
- Знайшли: додаткову інформацію; фото конструкції; фото вазонів; фото рослин проекту для вдалого вирощування у приміщенні.
,
- Підготувалися до IІ етапу.
IІ етап. Впровадження проекту. Плани на майбутнє.
- “Вплив навколишнього середовища на ріст рослин. Побудова графіків залежностей між величинами” https://youtu.be/SH444V3w1J4
- Отримання кожним вчителем разом з наборами персональних схем до реалізації, які будуть підредаговані до бачення учнів, що створить першу ситуацію успіху (учні побачать, що їх проект прийняли і оцінили).
- Перше знайомство з наборами.
- Посадка рослин для проекту - з використанням датчиків (РОСЛИНИ_1) і без них ( РОСЛИНИ_2).
- Збір конструкцій для простеження сонячної радіації, тиску, температури, вологості, складу грунту, поливу рослин. Для цього потрібен стандартний набір Raspberry Pi 2, набір Arduino і датчики. Датчики передають інформацію через Arduino на комп'ютер або в хмару, графіки будуються програмою (РОСЛИНИ_1).
- Програмування всіх цих даних з дому на сервері, яким буде Raspberry Pi 2 (РОСЛИНИ_1).
- Відстеження і спостереження (РОСЛИНИ_1, РОСЛИНИ_2) за даними дистанційно ( РОСЛИНИ_1).
- Побудова графіків залежностей між величинами за отриманими даними за допомогою прямокутної системи координат (РОСЛИНИ_1, РОСЛИНИ_2), табличного процесора EXCEL (РОСЛИНИ_1, РОСЛИНИ_2) і за допомогою програми (РОСЛИНИ_1).
- Читання графіків. Отримання висновків за графіками.
- Формулювання висновків: доцільність використання наборів і датчиків в проекті для дослідження росту рослин (з використанням датчиків і без них - РОСЛИНИ_1, РОСЛИНИ_2); вплив навколишнього середовища на ріст рослин з використанням датчиків і без них (РОСЛИНИ_1, РОСЛИНИ_2).
- Складання планів на майбутнє.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
В комментариях прошу указать 3 достоинства, 2 замечания и задать один вопрос по содержанию сообщения. Спасибо!
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.